3d uloha v mathematice, nejake navrhy ?

Odeslat odpověď

Smajlíci
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: 3d uloha v mathematice, nejake navrhy ?

od tutchek » 29. 3. 2007 00:13

Take mi neni jasne jak jsou ta telesa definovana... zda "neco jako mesh ve 3D studiu" a nebo to je treba nejaky kvadr.. apod... specifikuj... obecne pocitat "kolizi telesa" nejde poradit pokud nereknes jak mas teleso zavedene

od hippies » 28. 3. 2007 14:31

tamerene rozmery znamena co? .. jestli je to sit bodu, tak proste vyhod z jednoho telesa poloprimky k druhemu a naopak, .. najdi pruseciky a nejblizsi prusecik je bod dotyku

3d uloha v mathematice, nejake navrhy ?

od xirius » 26. 3. 2007 18:47

Potreboval bych co nejpresneji vyresit ulohu v 3D :

Zadani :

predstavme si ze mam namerene rozmery dvou ruznych teles s dostatecnou presnosti

1) tyto telesa nad sebe umistim v prostoru a spoustim je k sobe

2) az dojde ke kontaktu teles potrebuji souradnice dotykoveho bodu
(telesa jsou nastesti pekne sestrojena takze se dotknou vzdy v jednom bode)

- prvnim telesem muzu posouvat v ose x,y a naklanet ho +- o nekolik stupnu v libovolnem smeru

- druhe teleso nema zadne parametry, proste ho nekam umistim a nebude menit polohu

Tuto ulohu bych mohl bud slozite programovat v Cecku, nebo vyuzit mathematicu 5, mate nekdo zkusenosti s programem mathematica 5 ?
Diky

Nahoru