No tak jsem se prave vratil ze zkousky. Byl celkem v pohode, ale
fakt plati, ze kdyz se rozhodne, ze chce neco vedet, tak neda pokoj.
Ja jsem tam mel styly CS_HREDRAW a CS_VREDRAW, ale pritom jsem
mel zakazany menit rozmery okna, tohle jsem jeste vedel, ze je to blbost
a ze jsem to tam zapomnel. Ale pak se me prave ptal na jejich vyznam
a to jsem zjistil, ze jsem uplne presne nevedel jak se chovaj...pri zmene
velikosti zneplatni celou klient area...a ptal se me jaky kolem toho vznikaj
problemy...problikavani obrazovky...a taky kdy je vhodny je pouzit a kdy ne.
Dal jsem tam mel celkem neefektivni vykreslovani...zbytecne moc LoadBitmap a CreateCompatibleDC...ale to jsem vedel, ze to jde lip.
Takze celkovej vysledek...docela me prekvapil...za 1
ale je fakt, ze jsem se docela zapotil.
Jo a jeste se me ptal na presnej vyznam stdafx.h...a jak se zmeni, kdyz
includovanej header napisu pred include "stdafx.h" nebo za nebo do neho.
A taky proc tam mam _tWinMain a ne WinMain.
No tak jsem se prave vratil ze zkousky. Byl celkem v pohode, ale
fakt plati, ze kdyz se rozhodne, ze chce neco vedet, tak neda pokoj.
Ja jsem tam mel styly CS_HREDRAW a CS_VREDRAW, ale pritom jsem
mel zakazany menit rozmery okna, tohle jsem jeste vedel, ze je to blbost
a ze jsem to tam zapomnel. Ale pak se me prave ptal na jejich vyznam
a to jsem zjistil, ze jsem uplne presne nevedel jak se chovaj...pri zmene
velikosti zneplatni celou klient area...a ptal se me jaky kolem toho vznikaj
problemy...problikavani obrazovky...a taky kdy je vhodny je pouzit a kdy ne.
Dal jsem tam mel celkem neefektivni vykreslovani...zbytecne moc LoadBitmap a CreateCompatibleDC...ale to jsem vedel, ze to jde lip.
Takze celkovej vysledek...docela me prekvapil...za 1 :D
ale je fakt, ze jsem se docela zapotil.
Jo a jeste se me ptal na presnej vyznam stdafx.h...a jak se zmeni, kdyz
includovanej header napisu pred include "stdafx.h" nebo za nebo do neho.
A taky proc tam mam _tWinMain a ne WinMain.